חפש בעלונים קודמים

עלון 12 (2014) (5958) יט אדר ב תשע"ד


פגישת גמלאים מיום שישי 14.3.14, צילם יגאל קצנלנבוגן
שוקולד, מנטה, מסטיק
שלושתן עובדות במערכת החינוך שלנו, הן צעירות,                                
חברות טובות ובעלות שאיפות וחלומות לעתיד // עינת תומר
מורין מור, בת 24, בתם של מרתה ואמנון מור, עובדת בחינוך כ-3 שנים.                                      
 זוהר מור, בת 30, בתם של תמי וגיורא מור, עובדת בחינוך כ- 9 שנים.                                    
מאיה שפירא, בת 25, בתם של ביריט ומשה שפירא, עובדת בחינוך כ- 3 שנים.
שירות צבאי:    
מורין: שירתי שנה כתצפיתנית בשקד ולאחר מכן כראש לשכה בקריה.                                                           
זוהר: שירתי כמש"קית כוח אדם בקריה.                                                                               
מאיה: שירתי כלוחמת חילוץ והצלה בפיקוד העורף, ואעשה מילואים עד גיל 35.
טיול אחרי צבא:
מורין: טסתי עם שותפה שהכרתי מהאינטרנט לשלושה חודשים במרכז אמריקה: פנמה, ניקרגואה, קוסטה-ריקה, גואטמלה ומקסיקו, בהמשך חברתי לקבוצת בנות שפגשתי שם. החוויה העוצמתית ביותר הייתה כשנסענו לאי בודד לארבעה ימים וחיינו בלי חשמל, עם מקלחת פשוטה, ללא שירותים. בני המיה שגרו שם היו נוסעים לעיר, מביאים מים וממלאים במיכל ממנו התקלחנו. לקח לי מלא זמן להבין שאני לבד בארץ זרה, משהו שלא האמנתי שאעז לעשות ועשיתי זאת! היו גם קטעים קשים, רגעי משבר: הייתי חולה וכל מה שרציתי היה להיות עם אמא, להבריא ולהרגיש חום ואוכל של בית. התמודדתי לבד עם המחלה. בסוף הטיול אחרי 3 חודשים נפגשתי עם אמי ואחותי קארין בלונדון לחמישה ימים ומשם חזרנו לארץ. בזכות הטיול הוכחתי לעצמי שאני מסוגלת להתמודד עם כל מני קשיים ולהסתדר לבד במדינה זרה.   זו הייתה חוויה הכי כיפית ועוצמתית שהייתה לי בחיים.                                                                           
זוהר: לא עשיתי טיול של אחרי צבא. במקום זה התחלתי להתנדב בעלם- עמותה לנוער במצבי סיכון. אני מתנדבת שם כשלוש שנים, בסניף בית אליעזר שבחדרה. במסגרת ההתנדבות אני מגיעה פעם בשבוע למועדון הנוער לשם מגיעים כ-20 נערים ונערות ממשפחות קשות יום, מעוטות יכולת, או חד הוריות. אני נמצאת שם עם בני הנוער, משוחחת איתם, עוזרת בשיעורי הבית. אני מאוד קשורה לכל הנערים והנערות. מקרה שזכור לי במיוחד הוא שבשנה שעברה אחד הנערים נדקר והמקרה השפיע עלי מאוד.
מאיה: טסתי עם אור, החבר שלי, לארבעה חודשים לדרום אמריקה: ברזיל, ארגנטינה, צ'ילה, בוליביה ופרו. המטרה הייתה ליהנות ולראות מקומות שלא נראה בארץ. עברנו דרך העיר שבה נולדתי "רסיפה", זו עיר ענייה, כתובות  גרפיטי מרוססות בכל מקום, מוזנחת מאוד, עלובה. הגענו לשם ביום גשום, תושבי העיר לא הבינו אנגלית. הבנתי שאני לא בארץ ואין מי שיעזור לי. היה לי קשה להתמודד עם זה. בכיתי במשך 3 שעות, לאחר  3 שעות עזבנו. היה לי קשה נפשית ופשוט נשברתי. התקשרתי להורים שלי בארץ, רציתי לחזור. לאחר שיחת הטלפון איתם החלטנו שאנחנו ממשיכים משם. המשכנו לטייל בברזיל באזור הצפון שם היה מדהים, טיילנו בלב הג'ונגל, ראינו קופים בכל מקום, נופים מדהימים, אגמים כחולים, מדבר מלח. מקומות עוצרי נשימה. שם הרגשתי טוב. למרות זאת, היו רגעים קשים והיו רגעים מדהימים. אור ואני היינו כל הזמן יחד, אין לאן לברוח, זה העמיד אותנו במצבים שפה בחיי היום יום לא מתמודדים אתם. הייתי חולה הרבה, היו לי מצבי רוח ואור התמודד בגבורה ומאוד תמך. היינו כבר שנתיים יחד והטיול בהחלט חיזק את הקשר בינינו. זו הייתה חוויה מדהימה.                                                   
הטיול לאזור בו נולדתי בהחלט העלה והציף מחדש את סיפור האימוץ שלי: לפי מה שסיפרו לי, לאמי הביולוגית היו 3 ילדים, האבא הביולוגי ברח והיא נשארה לבד ובהריון אתי. לאחר זמן מה היא פגשה גבר שהסכים לגדל אתה את שלושת ילדיה. אך לא את התינוקת שבבטנה. לכן, היא החליטה למסור אותי לאימוץ. עוד לפני שנולדתי ביריט כבר טסה לברזיל במטרה לאמץ אותי. הייתי חודש בבית יתומים עד שהיא התארגנה מבחינה ביורוקרטית. אומצתי בגיל חודש.
האם התנסיתן בעבר בעבודה מחוץ לקיבוץ?  
 מורין: לא.                                                                                                                                   
זוהר: עבדתי כחודש בפנימית "בית טף" בפרדס חנה, זו הייתה חוויה קצרה אך מאוד משמעותית עבורי. עברתי בחודש הזה דברים שהבנתי על עצמי כמו: איזה יחס אני רוצה לקבל, איזה יחס אני רוצה לתת, איך להגיע לראיון עבודה. זה לימד אותי המון על עצמי.              
מאיה: עבדתי חודשיים לפני שטסתי כמלצרית בבית קפה בצומת כרכור. התמודדתי שם עם אוכלוסייה לא פשוטה, למדתי לשמור את הדברים בבטן ולהכין קפה... השנה עבדתי ארבעה חודשים בגן פרטי בתלמי אלעזר.
לימודים:  
 מורין: אני רוצה ללמוד קונדיטוריה וקוסמטיקה.                                                                        
זוהר: אני לומדת לתואר ראשון בסוציולוגיה וחינוך באוניברסיטה הפתוחה. אני לקראת סיום התואר. הלימודים באוניברסיטה הפתוחה מאפשרים לי לעבוד תוך כדי לימודים.                    
מאיה: התחלתי ללמוד שיננות במכללה למדעי הבריאות וההתנהגות ברמת גן.
האם אתן רואות את עתידכן בקיבוץ?
מאיה: לילדים זה מקום אידיאלי לגדול, יש ביטחון וחופש. לכן אני רואה את העתיד שלי פה, הייתי רוצה להקים פה משפחה.                                                                                       
זוהר: קשה לי לענות על השאלה הזו. ברגע שאמצא בן זוג נחליט יחד. אני רואה את עצמי גרה בקיבוץ וממשיכה לגור בו כי זה הבית שלי.                                                                                                                               
מורין: כרגע כן. זה תלוי מה יהיה בהמשך, אם יתאפשר לי כלכלית.
האם אתן חוששות שיפנו אתכן מדירתכן בכדי לאפשר לחברי קיבוץ לבנות דירת קבע?               מאיה: אני חוששת שיפנו אותי מהדירה כדי לתת אותה לחבר קיבוץ שרוצה לבנות. הבטיחו שאם יפנו אותנו יתנו לנו דירה חלופית. אנחנו נמצאים במצב של חוסר ודאות, זה מצב לא נוח.          
מורין וזוהר: הבתים שלנו לא מוגדרים כבתים לשיוך, כך שלנו אין את החשש הזה.
איך האווירה בקרב הצעירים?
מאיה: אחרי כל מה שהיה בשנה שעברה, המחאה של הצעירים בעקבות תקנון הקליטה שיצא, אין לנו כוח לדבר או לחשוב, כל אחד שומר לעצמו את הדעה שלו.                                                                                        
מורין: אני מרגישה שלהנהלה אין תשובות עבורנו. אמרו שבונים את הצעירוניות, רצינו לדעת כמה זמן זה ייקח, ומה התור לקבלה ואין להם תשובות.
תכניות לעתיד:
זוהר: לסיים את הלימודים, לעבוד עם נוער בסיכון ובעתיד להיות מנהלת פנימייה של נוער בסיכון, למצוא זוגיות.
 מורין: לפתוח קונדיטוריה ומכון קוסמטי ולהקים משפחה.
 מאיה: לפתוח מרפאת שיניים לילדים, להקים משפחה, להמשיך לטייל ולכבוש כמה שיותר מדינות בעולם.
אתן אוהבות לעבוד בחינוך?
 מורין: טוב לי מאוד לעבוד בחינוך שלנו, זה מאוד מרענן, אני אוהבת בזמן טיולי הגן לפגוש את האחיין שלי, כרמי, לפגוש חברות, מטפלות אחרות, אני מאוד אוהבת את הצוות שעובד אתי בגן חמשוש. אני חושבת שהחינוך פה מאוד מקצועי ותורם להתפתחות הילדים. לצערי, המשכורת לא תואמת לעבודה הקשה שאני משקיעה.                                                                                                                                                                             
זוהר: זה מתחלק אצלי לפני שעזבתי ואחרי שחזרתי. (כפי שסיפרתי עזבתי לעבוד חודש בפנימייה). אחרי שחזרתי למדתי יותר להעריך את מה שאני מקבלת מהעבודה, אני יותר נהנית, יותר טוב לי. גם אני אוהבת לפגוש את חברותיי המטפלות
מאיה: מאוד אוהבת את החינוך פה, הגננות והמטפלות טובות וחמודות וכיף לי לעבוד איתן. אני לומדת הרבה על חינוך ילדים, כאמא לעתיד אני מקווה שאיישם את מה שאני לומדת בעבודה. אני חושבת שהמרחבים והסביבה בהם אנו חיים תורמים להתפתחות הילדים. יש המון העשרה פה: מוסיקה, ספריה, ספורט.
הקשר בינכן:
מאיה היא החוט המקשר ביננו, למרות שזוהר ומורין בנות דודות. העבודה המשותפת בחינוך קרבה ביננו, זה חיזק את הקשר שלנו.

הודעות ושונות
       
    תודה ענקית                                                   
למארגני פורים ילדים!
      היה נהדר
הילדים וההורים כ"כ נהנו!
     כל הכבוד!

השבוע בפותחים שבת:
שירים עצובים
      -----------
על פרשת "שמיני"
אבישי גרוסמן
ישיבה פתוחה של ועדת צעירים –                           
שימו לב לשינוי ביום
ביום ראשון 23.3.14, מתכנסת ועדת צעירים בחדר ישיבות במשרדי הנהלת הקהילה.
אחד מהסעיפים בסדר היום, יעסוק במעברי דירות של צעירים, בהקשר לביצוע החלטת הקיבוץ בנושא שיוך דירות ודיור קבע. בעקבות פניות של הורים, יהיה הדיון בסעיף זה פתוח, והורים המעוניינים לבוא להשמיע ולשמוע מוזמנים בשעה 20:30.
להתראות, ועדת צעירים
מעוניינת באופניים, שני גלגלים, לילד בן 3.5 לשלושה שבועות, תודה רעיה האולינג
בקשות ממש"א:
לציבור עובדי החוץ
בימים אלה אתם אמורים לקבל מהמעסיקים שלכם טופסי 106 לשנת 2013,
אנא דאגו להעביר אלי את הטפסים.
לכלל החברים – עובדי חוץ ועובדי פנים
בתקופה הקרובה אתם אמורים לקבל דוחות שנתיים מקרנות הפנסיה שלכם,
אנא דאגו להעביר אליי את כל הדוחות.
ניתן לשים את הדפים בתיבה של מש"א בחדר תאי הדואר
התיבה נעולה ואני היחידה שמרוקנת אותה.
תודה על שיתוף הפעולה!
הגר צ'נסקי – חשבת שכר
ממקום של יוגה
ייעוץ איור-וודי עם ד"ר שי פסטרנק
איור-וודה היא הרפואה ההודית עתיקת-הימין, בה חכמה ותועלת רבה גם לימינו. ד"ר שי פסטרנק הוא רופא מערבי ומטפל ותיק ומנוסה באיור-וודה. האבחון בשיטה זו הוא באמצעות הדופק והאבחונים של שי הם מדויקים ביותר. עצותיו מתייחסות לאורח חיים ולתזונה בעיקר. הוא מגיע לעין שמר ביום ב', 24.3, בשעות היום. מי שמעוניין בייעוץ (45 דקות 150 ש"ח),    נא להודיע לי בהקדם.
שיעורי יוגה
עם בוא האביב, הזמן מתאים לנסות ו/או לחזור לתרגול היוגה. במקום מגוון שיעורים בכל ימי השבוע:
- ימי א'  17:15 עם רותי שקד ו-19:00 עם הני רוזן
- ימי ג'  17:15 יוגה שיקומית עם הני רוזן  ו-19:30 עם מירב יפת אורן
- ימי ד'  19:00 עם הני רוזן
- יום חמישי המתחלף ובכייף! 19:30 כל פעם מורה אחר/ת - מורות המקום ומורים אורחים
- ימי ו'  8:45 עם אריאלה דיבנר-פרלמן
פרטים נוספים אצלי. בברכה, הני רוזן
שלום למתחפשי עין שמר!
אנא כבסו  את התחפושות שלקחתם והביאו אותן אל מחסן פורים.
ארגז יעמוד ליד הדלת ובו אפשר להשאיר את השקיות עם שמכם עליהן.
נשמח מאוד מאוד לקבל אביזרים ותחפושות שיש לכם בבית וששרדו את החג האחרון!
בבקשה להחזיר את כל התחפושות בשבוע הקרוב
אביב נעים לכולנו
רנה גבע ואיריס ארבל
 אירועים בחממה
אני ואצה נשנה את העולם!                                         
הפנינג מדעי לכל המשפחה בחממה האקולוגית בעין שמר
השנה לוקחת החממה חלק באירועי "יום המדע הישראלי" של משרד המדע, הטכנולוגיה והחלל, ומזמינה את משפחות הקיבוץ, הורים, סבים וילדים, להפנינג מדעי בחממה!      
האירוע יתקיים ביום ד', 26.3.14, בשעות 16:30 – 18:30,                                                           
 ויכלול בין היתר הרצאות ומפגשים עם מומחים והפעלות מדעיות לילדים:
"לך אל הנמלה": היכרות עם עולם הנמלים המופלא עם ד"ר דני סימון וד"ר טובית סימון
"עולם בתוך טיפה":  הכנת "שיקוי" אצות, ומבט במיקרוסקופ על מיקרו אצות ופלנקטון, והרצאות של ד"ר בני טלטש, איתי עברי וגל דישון
ציור קיר משותף: הצורות המופלאות של האצות
"קסם רפואת הטבע": הדגמה של מיצוי שמנים אתריים!
הדגמה של מדפסת תלת-ממד בפעולה
"הקרב על העלה": הדברה ביולוגית בחקלאות מחברת Bio-Bee
התנסות בניסויים מדעיים עם מכשירי NOVA
האירוע מתקיים בשיתוף המרכז הקהילתי של עמותת "רות"ם" מנשה. הכניסה חופשית, ניתן להזמין אורחים!
סיכוי אמיתי לסיום הסכסוך במזרח התיכון
אתם מוזמנים להשתתף במפגש של אנשי "ישראל יוזמת"
במהלך המפגש נציג את הסיכוי האמיתי לסיום הסכסוך במזה"ת – מה נעשה כבר, מדוע חשוב להתגייס כבר בימים הקרובים וכיצד אנחנו יכולים לפעול
סדר המפגש:
10:00 התכנסות
10:15 התפישה האזורית ועדכון לגבי התהליך המדיני- קובי הוברמן, ממייסדי "ישראל יוזמת"
11:15 הגיוון בהתייחסות החרדים לתהליך השלום – הגב' עדינה בר שלום, בתו של הרב עובדיה יוסף ז"ל
11:45 דיון פתוח
12:15 אפשרויות פעולה – דוד בונדי
13:00 פיזור והרשמה
יום שישי 28.3.14, בשעה 10:00 בבוקר, בחממה
נשמח לראותכם, צוות ישראל יוזמת
אירוע סיום העונה של עמותת                                    
אוהדי מנשה/חדרה/עמק-חפר:
מזמינים אתכם בזאת,
לאירוע סיום עונה חגיגי!
בתוכנית: טורניר כדורעף לכל הגילאים - אין הרשמה מראש -                                           
 יצירתיות קבוצתית תתקבל בברכה!
הפעלות חברתיות ספורטיביות לכל הגילאים
האירוע יתקיים
בקיבוץ עין שמר
בדשא הגדול
ביום שבת 22/3/14
תחילת ההרשמה לטורניר - 10:30
תחילת הטורניר - 11:30
שבת אביבית, האנשים הכי טובים באזור,
קצת כדורעף, המון חיוכים, יותר טוב מזה?!
באים להגיד תודה, מקווים להיפגש!
לפרטים נוספים, אמיתי ששון
מכתב בנושא סקר נכסים
תושבי קיבוץ עין שמר
על פי הנחיות משרד הפנים, על הרשויות המקומיות לבצע כל מספר שנים סקר נכסים לצורך ארנונה. הסקר האחרון בוצע בשנים 2002-2004. בימים הקרובים, תערוך המועצה האזורית מנשה, מדידות נכסים ביישובכם, לצורך עדכון הנתונים הנמצאים בידי המועצה.
הסוקרים, מודדים את כל השטחים הפנימיים והחיצוניים, הקיימים ומעבירים את תוצאות המדידה למחלקת המיסים לצורך בקרה עיבוד ועדכון. המדידות כוללות שטחים המחויבים בארנונה וגם כאלה שאינם מחויבים בארנונה (אינפורמטיבי) המטרה העיקרית לסקר זה, הינה חיוב בתשלום ארנונה על בסיס אמיתי ונכון, לכל התושבים. לפיכך הנכם מתבקשים לאפשר לסוקרים להיכנס לשטח הנכס, במידת הצורך, על מנת לבצע את עבודתם.            
בסיום המדידות, ישלח תשריט ודף לכל תושב, אשר נערכו אצלו שינויים.
הסוקרים אשר יגיעו לביתכם, הינם מחברת "ש.ל.מ" ויציגו בפניכם אישור שהם פועלים בשם המועצה.
נודה על שיתוף הפעולה, למען הצלחתו של סקר המדידות.
אילן שדה ראש המועצה ונתן קוסקס גזבר המועצה
גאווה ותמורה בצידה
חג פורים טומן בחובו, מלבד תחפושות, רעש, והילולות, גם מצווה נפלאה - משלוח מנות. השנה החלטנו במרכז הבוגר לא ללכת רחוק ולהכין משלוחי מנות לשכנינו, ילדי בית אקשטיין. גייסנו קופסאות תחליפי חלב, קישטנו עם המון חיוכים והתכוננו. חיים, האיש המדהים שמנהל את המקום, התרגש מאד לקבל את הצעתנו והכין הפנינג קטן לכבוד המאורע. ביום פורים יצאנו כל המרכז הבוגר אל בית אקשטיין. הילדים כמובן העלו כל מיני חששות מפני הילדים השוהים שם ולא ידעו לקראת מה הם באים. הסברנו על הילדים השוהים במקום, הרגענו ואכן המפגש עבר בצורה יוצאת דופן. אנחנו הצוות, היינו ועדיין כל כך גאים בילדים שלנו. הם נכנסו למתחם בחופשיות, שיחקו, התאפרו ואפילו רקדו קצת עם הדיירים. נפגשנו עם כל הילדים השוהים במקום לפי קבוצות גיל. בסיום האירוע קיבלו ילדינו משלוח מנות ענקי מהצוות של בית אקשטיין. לסיכום, היה מאד מרגש לראות את הילדים שלנו נפתחים ומקבלים כל כך יפה את הקושי של הצד השני.                                                                                   היו גאים בהם, הם מדהימים! חג שמח, צוות המרכז הבוגר.
פרויקט שנת בני/בנות מצווה
התרמה למען משפחות נזקקות לקראת חג הפסח
ביום שישי הבא 28.3.14 בשעות 11:30 - 12:30 ובערב 18:30 - 20:00 תיערך התרמה של כספים למטרת רכישת סל מוצרי מזון למען משפחות נזקקות. הפרויקט קורה זו השנה השלישית או רביעית הודות לחיה חרודי המגייסת ומפעילה בלב רחב. יחד אתה שותפים לפרויקט ילדי כיתה ו' והוריהם במסגרת שנת המשימות. כל הכסף שייתרם ישמש לקניית מוצרי מזון לחג הפסח, ייארז ע"י הילדים ויילקח על ידם (עם ההורים) לבתי המשפחות באזור. זהו אירוע מאד מרגש וחשוב ויש לנו הכבוד לקחת בו חלק.
מי שמעוניין לתרום אך לא יהיה בזמני ההתרמה מוזמן ליצור קשר עם חיה חרודי או עם גלי יגודה לתרומה אישית.
שיהיה לנו חג שקט ואביבי!
חיה חרודי וצוות המרכז הבוגר
הודעה בנושא סלקום
חברים שלום,
בסוף החודש 26.3.14 מסתיימת עסקת הסלולאר הישנה שלנו מול סלקום.
כל מי שלא נכנס להסכם החדש (ניתן להסתכל בראש החשבונית שלכם ושם כתוב תאריך הסיום...), יקבל שיחה מסלקום ובה יודיעו לו שהקו שלו סיים חוזה וינסו לשכנע אותו להיכנס למסלול אחר פרטי. ניתן גם להתקשר לסלקום ישירות 123* ולשאול על עסקה פרטית. כל אחד שיעשה כראות עיניו. מי שרוצה להתנתק מסלקום מוזמן לגשת לאחת החברות האחרות והם יבצעו את הניוד. מי שעדיין משלם על מכשירים דרך הקו של סלקום, ימשיך לשלם גם אם העסקה של הקו נגמרה.
מי שמעוניין לבטל את הקו כי אין לו שימוש יותר, מוזמן לשים לנו פתק בתא הדואר עם מספר הטלפון והבקשה. לשאלות ניתן לפנות בכל עת לגלי.
בברכה, גלי והראל יגודה
ועוד קצת מפורים // עינת תומר
פורים השנה היה בנושא אמריקה. כבר בדרך לחדר האוכל, על המדרגות קיבל את פנינו שטיח אדום כיאה להוליווד. חדר האוכל קושט כולו בצבעי דגל ארה"ב: כחול, אדום ולבן וקושט בציורים המדויקים להפליא של הדוד סאם ופסל החירות שצייר אביעד שפירא המוכשר!!!
הערב נפתח בתחרות תחפושות מרשימה, הזוכים בתחרות היו:                                                        
מקום רביעי: עתר גבע שהתחפש להודעות ווטסאפ
מקום שלישי: עידן בורלס שהתחפש לפסל החירות 
מקום שני: משפחת אברהמי-יגודה: פיט, גדעון, הראל, גלי, סהר וסטפני, שהתחפשו למשפחת צבי הנינג'ה
ומקום ראשון: מאיה שפירא שהתחפשה לכוס קפה מרשת "סטאר בקס"
כל הכבוד על ההשקעה לזוכים ולשאר המתחפשים!!!
את הערב הנחו הזוג המקסים מיי וסרגיי שאת כישרון ההנחיה והחינניות שלהם ראינו בעבר בערב האהבה שהתקיים בקיץ האחרון בבריכת השחייה.
הערב היה מצחיק במיוחד, צוות גברברי עין שמר הצחיקו אתנו בסקצ'ים שנונים במיוחד, ובנות עין שמר רקדו ריקוד חינני לצלילי השיר "הי מיקי".
הערב לווה בשני סרטים מקוריים ומצחיקים, אותם ביים וערך דור מרקם. הסרט "קלנועית הכסף" היה מצחיק במיוחד גילה לנו כוכב חדש ועולה בשמי עין שמר, ניר בן-דור. הסרטון שהרעיון שלו נלקח משעשועון הטלוויזיה "מונית הכסף", הפך ל"קלנועית הכסף", כאשר ניר בן דור כנהג, אסף לקלנועית חברי קיבוץ ושאל אותם שאלות חשובות ביותר על קיבוצנו, כמו: "איפה מסתפר רם מור", "מה צבע הגוס פאב" ומה התפריט בחדה"א בימי שני" (למי שלא ידע/זכר אין שניצלים ביום שני..) הסרטון בהחלט השאיר טעם של עוד...
הערב הסתיים בריקוד הנצחי אותו בצעו מיי וסרגיי שעלו לבמה כג'וני ובייבי הלא הם פטריק סוויזי וג'ניפר גריי מהסרט "ריקוד מושחת", לצלילי שיר הנושא של הסרט, וזוכה האוסקר
 time of my life The  וסחפו את כולנו בריקוד ובשיר.
אז תודה רבה לכל מי שטרח, הכין, קישט הופיע וארגן ערב למופת, ולטל גולן שניצחה על הכל.