חפש בעלונים קודמים

עלון 9 (2017) (6072) יב אדר תשע"ז

פורים ילדים עין שמר
להורי הגיל הרך וחברת הילדים לסבתות ולסבאים מעין שמר
"משנכנס אדר מרבים בשמחה"....
ביום שני בתאריך 13.3.17
נתכנס כולנו לחגוג את חג הפורים כמיטב המסורת!
בשעה 16:15 נצא בתהלוכה מוזיקלית מהרחבה של גן אורן אל אזור חדר האוכל.

בתוכנית :
*מתנפחים
*אזור משחקים לקטנטנים
*משחקים חופשיים בסגנון ספורטיבי
*תחנת איפור / קעקועי נצנצים
*דוכני פופקורן וצמר גפן
*הצגת "אלאדין" בביצוע ילדי חברת הילדים!
בית קפה פורימי – פינת "הקפה והמאפה" תפעל במשך כל אחה"צ ולכן אנו מזמינים אתכם ההורים, הסבתות והסבים לגרות את כל חושינו במאפים העשויים במו ידיכם ... " עד לא ידע "...! הרשמה תלויה בחדר האוכל.
האירוע הוא לילדי מערכת החינוך של עין שמר ומשפחותיהם. אם הנכם מתכננים להזמין אורחים שאינם מתחנכים במערכת החינוך שלנו, בבקשה הירשמו על לוח המודעות או שלחו סמס לגלי יגודה. עלות למבוגר 10 ₪, לילד 20 ₪. חיוב בתקציב. בבקשה לא להעמיד אותנו במצב לא נעים שצריך להתחיל לשאול שאלות באמצע האירוע!


הודעות ושונות

מזל טוב
לשרה אבל
להולדת הנכדה - סייפן
בתם של גילי ולוטם פרידלנד
הרבה אושר ושמחה
לכל המשפחה!!!


ברכות
 לאילן שיוביץ
שמשתחרר מצה"ל
לאחר שירות קרבי בנח"ל.
הרבה הצלחה בחיים האזרחיים
ובהמשך החיים


תזכורת מחדר האוכל
 ביום שישי 10.3.17 - פורים
חדר האוכל סגור!
אין ארוחת צהריים ואין ארוחת ערב
אנא התארגנו בהתאם
חג פורים שמח, צוות ענף המזון



רכב למכירה
למכירה רכב רנו פלואנס, שנת 2014,
שהיה אצל מנכ"ל מיניפלסט.
מתעניינים מוזמנים לפנות לשמוליק בראון. (ניתן לראות את הרכב במוסך)


מאתר האינטרנט המחודשחברים שלום, ניתן לפנות אלי ולכל בעלי התפקידים דרך אתר הקיבוץ
www.ein-shemer.com
בסרגל העליון לחצו על "יצירת קשר" ותיפתח עבורכם חלונית בה תוכלו לשלוח הודעה. כמובן אתם מוזמנים להמשיך לפנות אלי בכתובת המסורתית : maralist@hotmail.com  חג שמח! מרה אבנר
מהמרפאהלחברים שלום יש לי כתובת מייל חדשה במרפאה
shmiriamfu@clalit.org.il
אנא עדכנו אותה.  בבקשה לא להשאיר הודעות בכתובת הישנהתודה מרים פוקס


יריד הודו בעין שמר
בגדים ומאכלים
בשישי -– שבת הקרובים
בין השעות 10:30-15:00
אצלנו בעין שמר
בסטודיו "תנע"

הצבעת קלפי
לחברים שלום
ועדת הקלפי מודיעה כי ההצבעה על החלופות לתקנון הקליטה מבוטלת מאחר שהתברר שנוסח ההחלטה,
כפי שנוסח בטופס ההצבעה, אינו תואם את הנוסח שהובא לוועדת הקלפי .


ההצבעה תיערך מחדש במקביל להצבעה על אישור תקנון "שמר", במועדים הבאים:

•          יום ו' 10.3.17 במשרדי המשק 11:30-12:30 (חדר האוכל יהיה סגור ביום שישי לכן ההצבעה תתקיים במשרדי המשק)
•          יום א' 12.3.17 בחדר האוכל 11:30-13:00
•          יום א' 12.3.17 במשרדי המשק 17:30-18:30
אנא בואו להצביע, מרב הדר-פרומר



משולחן הרשות לתכנון פברואר 2017

א.         שכונת הקרוואנים: לאור פניות שהיו וסיור בו ראינו את מצב שכונת הקרוואנים, הוחלט להסדיר את המדרכות והתאורה באזור זה ולסגור את כניסת הרכבים בין המבנים. בהמשך יוסדרו גם החניות הקיימות בקרבת מקום.

ב.         האלון הגדול: לאחר מספר ערעורים והרהורים על ההחלטה להוריד את האלון לגמרי, ולאחר בדיקות נוספות עם אגרונום נוסף, הוחלט שוב להוריד את מה שנשאר מהעץ החולה. במקום מתוכנן להינטע עץ אחר.

ג.          כביש ליד  בית הילדים (בין המוסך לבתי הילדים):מוזמנת: עלי וורבוף ( מנהלת הגיל הרך). לאור הסיכונים הבטיחותיים והשימושים המעטים השוטפים בדרך זו (פינוי אשפה, סיורי החצר, אחזקה וכו') הוחלט לסגור שוב את קטע כביש זה לתנועה. יוצב מחסום חשמלי ליד הדרן שימנע את הכניסה לכביש זה.
רשות התכנון


יו"ר קיבוץ חדש
לחברים שלום
בהמשך לדיווח שנמסר בעלון לפני מספר שבועות, צוות האיתור עסק בחודש האחרון בבחינת מועמדים לתפקיד יו"ר קיבוץ ונפגש עם מספר מועמדים שהציעו את עצמם לתפקיד.
אנו בהחלט מבינים את האחריות המוטלת עלינו להביא את המועמד המתאים ביותר לתפקיד.
הצוות התכנס השבוע לישיבת סיכום ואנו מתכוונים להגיע החודש לשיחת הקיבוץ עם מועמד עליו אנו ממליצים לתפקיד היו"ר.
בברכה, צוות איתור



מוכנים ו... אקשן!
מתחילים גיוס כללי למופע ה-90 שלנו!
המופע יתקיים ביום שישי 2/6/17 במסגרת סוף שבוע שלםשל חגיגות 2-3/6/17
(בתוכנית גם "יום הילד" בשבת... ועוד).
חיים חננאל על הכתיבה והבימוי,
כל החומרים משלנו, השירים, הסרטונים, הזמרים והשחקנים!
אז מי רוצה להיות חלק מהמופע?
כל מי שמדגדג לו להופיע, מגדול ועד קטן,
מוזמן ליצור קשר מידי עם
 חיים חננאל וגלי יגודה
המופע יוצא לדרך!!!


פותחים שבת

השבוע – לא תתקיים קבלת שבת, להתראות בשבוע הבא.
--------------------------------------------------------------------------------
לפני שבוע ערכנו קבלת שבת פורימית חגיגית, עם שירי החג, ילדים ליצנים,  צלילי חליליות, פסוקים ממגילת אסתר בליווי מסורתי של רעשנים.
בין שירי החג שימח במיוחד השיר "משחק פורים" עם הסולנים: אורי שפירא – אחשוורוש, איה מלומן – מלכת אסתר, עומר תומר – מרדכי, אבנר ארבל – המן
רוב תודות לסולנים, לנגני החליליות, לעינת תומר והגר צ'נסקי, לאבנר ארבלועלי אלון, למירי גרוסברג וניר אלון.
-----------------------------------------------------------------------------------
בפינת ה-90: דיברה גלי יגודה על נשף פורים שנות ה-90  שיתקיים השבוע בעין שמר. גלי הכינה מצגת שכללה רמזים מאירועים שונים שאירעו בעולם בשנות ה-90 והקהלאיתר כמה מהם, גלי ציינה את השאר.
בהמשך, ביקשה גלי מהנוכחים לציין את האירועים שהם זוכרים משנות ה-90 בקיבוץ. האירועים שהוזכרו: המעבר לבית ספר "רעות", התחלת ההפרטות בעין שמר, המתנדבים והמתנדבות הפסיקו להגיע לקיבוצנו, תמו ארוחות הערב בחדר האוכל, נחגג אירוע גדול ומרשים במלאת 55 שנים לחברת הילדים. ועוד...

לסיום הזמינה גלי את החברים לבוא לחגיגת הפורים שתיערך ביום שישי הקרוב בחדר האוכל, אמרה שתהיינה הופעות יפות, מוסיקה משובחת, תחפושות מעניינות,  שתייה עד דלא ידע , אוכל טעים,  ו... הפתעה!!! 
תודה לגלי על דבריה הנאים והמזמינים, ועל כלל פעילותה התרבותית המבורכת.
  חג שמח!ענה
זיכרונות מפורים
חברים נזכרים בתחפושות מהעבר // עינת תומר

דגנית חננאל: כשהייתי בת 5 התחפשתי למלכת השלג. אמא שלי תפרה לי שמלה שכולה עשויה מצמר גפן. זה היה מדהים, עבודת אומנות. אני זוכרת את האושר שלי, היא הגשימה לי חלום!

ניבה גולן: כשהייתי בת 5 אמא שלי תפרה לי תחפושת של סינדרלה. התחפושת הייתה מאוד יפה, סוג של חלום.

איה מלומן: בכיתה א' החלטתי שאני מתחפשת למכשפה למרות שזה לא היה מקובל.  בזמנו הבנות רצו להתחפש למלכות ולנסיכות. למרות זאת עלית מגן, המטפלת שלנו עזרה לי בכישרונה הרב, להתחפש למכשפה. היא פיסלה לי פנים של מכשפה מעיסת נייר, המסכה הייתה פשוט נהדרת!

מילכה תיבון: אני שונאת את פורים, אף פעם לא אהבתי להתחפש ולא התחפשתי למשהו מיוחד, זה היה עול בשבילי. אני לא אוהבת לא להיות מה שאני. בפורים אנשים מתחפשים למה שהם רוצים להיות. אני אוהבת את עצמי ולא רוצה להיות משהו אחר.

דודי ברכה: כילד גרתי תקופה בפנימיית "ורדים" בטבעון. כשהייתי בן 10התחפשתי בפורים לצ'רלי צ'פלין. הערצתי אותו ואת הסרטים הגאוניים שלו והחלטתי להתחפש אליו.היה לי כובע צילינדר, מכנסיים שחורים, מעיל, מקל וציירו לי שפם.


איתן שמואל: כשהיינו קטנים לא היו הרבה תחפושות, בבית היו לנו 3 תחפושות: קאובוי, אינדיאני וליצן, האחים שלי ואני היינו אמורים להחליף בינינו תחפושות מדי שנה(אנחנו 7 אחים) ואני התעקשתי להיות כל שנה אינדיאני, לא ויתרתי ואכן התחפשתי לאינדיאני מדי שנה.

יורם תומר: כשלמדתי במוסד החינוכי בעין המפרץ, פורים היה עסק רציני מאוד. באחת השנים המחנך שלנו שהיה גם מורה לכימיה ואחד התלמידים שגם אהב  כימיה הכינו תחפושת שהיה לה אפקט עם זרחן. הם הפעילו את התחפושת, זה יצר פיצוץ, הזרחן נכנס לתלמיד לעין ומאז ועד היום יש לו עין אחת!

אמיתי ששון: כשהייתי בכיתה ד' התחפשתי לקריסטל מ"שושלת".  הייתה לי פאה בלונדינית חזייה אותה מילאתי בבמבה ושמלה.

רעיה האולינג: בכיתה ו' התחפשתי למיקי מאוס, זו הייתה תחפושת שמאוד אהבתי,הופענו  במוסד החינוכי בהופעה מדהימה.

פרידה אבלגון: התחפושת הכי יפה שהתחפשתי הייתה להודית. בשנת 1961הגעתי לארץ,  הייתי בת 20 וגרתי באולפן הראשון. לא ידעתי מה זה פורים, לא ידעתי עברית. היו איתי 2 בנות מהודו והן הלבישו אותי בסארי והלכנו יחד למסיבה, זו הייתה תחפושת יפה.
באחת השנים כל ה"מצרים" ארגנו קזינו והתחפשנו כולנו לעובדים ולמבקרי הקזינו.

ליאור אפשטיין: כשהייתי ילד אהבתי להתחפש לכל דבר שיש לו אקדחים: שודד דרכים,  קאובוי..

טלי חדוותי: כשהייתי בת 5 התחפשתי לפטרייה, לבשתי בגדים לבנים וחבשתי כובע בצורת פטריה, אדום עם נקודות לבנות. סבתא ואמא שלי הכינו את התחפושת, היא הייתה נוחה ויפה.

נועם גרוסמן: אני זוכר מתמונות שההורים שלי חיפשו אותי לדרדס כשהייתי תינוק. זו הייתהתחפושת משפחתית גם אחותי ואחי התחפשו אליה.

 אסנת לוטן: כשהייתי בכיתה ו', יום לפני פורים אמא שלי חזרה מנסיעה מחיפה והגיעה עם רעיון: שאני אתחפש לנזירה. הכנו תחפושת מושקעת  עם צלב, גלימה שחורה וצווארון לבן. ביום למחרת בפורים לא העזתי לצאת מהבית עם התחפושת הזאת. מאז אני לא מחפשת.

רוני גלעד: כשהייתי בכיתה ב', חברה שלי ואני התחפשנו לשחקניות כדורסל כהות עור.  סרגו לנו במתפרה של הקיבוץ פאות שחורות (שיער מתולתל) וקנינו בגדים צהובים עם מספרים. איפרו לנו את הפנים והצוואר במבע שחור. אף אחד לא זיהה אותנו. למרות התחפושת המוצלחת היה קשה בסוף פורים להוריד את האיפור...

מורן תומר: אביב (אחי הבכור) ואני היינו תמיד מתחפשים ביחד. כשהייתי בכיתה ד' התחפשנו ל-2 מקסיקנים עם פונצ'ו וסומבררו. הלכנו עם התחפושת לבית הספר, לחדר האוכלולמרכז הצעיר וזה היה כיף גדול להתחפש עם אחי!
אומרים שהיה פה שמח...
  תמונות  מפורים  1967
מחפשים אם (או אב) בית
לחדר האוכל

 מה בעצם אנחנו רוצים?


לקיחת אחריות וביצוע של עיצוב וסידור חדר האוכל כמקום מזמין, נעים ומעניק שירות לסועדים.
חצי משרה, משתלם כלכלית,
מתאים לפנסיונרית (או פנסיונר)
עם חוש עיצובי אסתטי או כהשלמת הכנסה.
המעוניינים מוזמנים לפנות
לרענן הרמן במטבח 4485

פסטיבל פק"ק מחפש
"מחויבות אישית"


אנחנו מחפשים נערים ונערות העושים "מחויבות אישית" לעבודה בפסטיבל פק"ק בימים שישבת 31.3.17-1.4.17בקיבוץ עין שמר:
חניה, הכוונה, ניקיון, עמדת קבלה, הקמה, פירוק, איוש כניסות להקרנת סרטים ועוד.
מעוניינים? בבקשה להתקשר
לעטר שנפלד 054-2114471
קריאת המגילה
הנכם מוזמנים  לקריאת מגילת אסתר
במוצאי שבת 11.3.17
בשעה 20:30 בחממה
מיועד למבוגרים וילדים יחד
הכניסה בחינם!
!