חפש בעלונים קודמים

07/12/2007

פ ל א י ה ל י מ ו ן

סחיטה נעימה
• הלימון קשה, ירוק ולא נסחט? שימו אותו לדקה במיקרוגל והוא ייסחט בקלות. אפשרות אחרת: שימו את הפרי בכלי עם מים חמים לחמש דקות. לאחר מכן גלגלו אותו על השיש לעוד דקה, והוא ייסחט בקלות.



פ ל א י ה ל י מ ו ן
• להעלמת כתמי חלודה עקשניים מבד יש להשרות את הכתם בתמיסה של מיץ מלימון אחד וכף וחצי מלח (יש להגדיל כמויות אם מדובר בכתם גדול) ולכבס כרגיל.
• הזזתם את התנור ונשארו כתמי חלודה? שפכו על הרצפה (אבל לא על רצפת אבן),‬ לימון ומלח בנדיבות, המתינו עשר דקות ושפשפו, והכתמים ייעלמו כלא היו.
מכתבי שרשרת
מדי זמן מביאים לעלון חומר שמסתובב ברשת האינטרנט לגבי רמאויות, והצורך להישמר - אני מביאה את הדברים בקיצור:
...........................................................
כשמבקשים מכם את מספר כרטיס האשראי שלכם, כביכול בשם חברת האשראי, על מנת לברר על קניה חריגה שנעשתה על ידכם – אל תתנו! לחברותה אשראי יש מספר הכרטיס שלכם.
...........................................................
כאשר מתקשרים אליכם כביכול מבית החולים ומספרים שמספר הטלפון שלכם נמצא אצל פצוע שהובא לבית החולים - ומבקשים שתתקשרו לכוכבית 72057 אל תעשו זאת. זוהי טכניקה לגזילת שיחות.


תוצאות הצבעת הקלפי לסעיפי שיחת הקבוץמ- 1.12



א. הרכב הנהלת הקהילה החדש.

בעד- 153 נגד- 21

ב. הקמת צוות שינוי

בעד- 151 נגד- 30

ג. שיוך דירות- יום קובע


הצעת מנו- 112
הצעת " קבוצת חברים" - 71

!


מחפשת
אני מחפשת את הספר
"חברים מספרים על ג'ימי"
אשמח לקבלו בהשאלה.

תודה שרהל'ה סיטנר


ש א י ל ת ו ת

ש א י ל ת ו ת


שאילתא שאילתא

שאילתות שאילתות











ב ש ל ן ה ב י ת

שיחה עם

ח י י ם ח נ נ א ל


פ ר ק 1
הייתי רווק בחיפה אחרי הצבא, למדתי גרפיקה ועבדתי בתור דוור, הייתי מריח את התבשילים שנדפו מחלונות הבתים ואכלתי את הלב שלא ידעתי לבשל כמו שאמא שלי בישלה בבית.

פ ר ק 2
כשעברתי להתגורר בת"א למדתי באוניברסיטה, שם הכרתי בחורה ירושלמית (אשתו של חבר), שהחליטה לקחת אותי תחת חסותה ולימדה אותי מהיסוד את עבודת המטבח – לא רק מתכונים, אלא איך אוחזים בסכין, איך מרוקנים את הקישוא מתוכנו, ועוד ועוד.

מה הרקע הבישולי של הירושלמית הזאת?
איזו מן שאלה זו? את לא יודעת שירושלים היא בירת המזון העולמית?! כל נערה ירושלמית, עד בת המצווה, כבר בשלנית ואופה מדופלמת.

פ ר ק 3
שני דברים מייחדים את הנישואים שלי עם דגנית: אחד, לי אין רישיון נהיגה והיא הנהגת בבית. והשני הוא, שאני אוהב לבשל יותר ממנה – ואני הבשלן העיקרי בבית.

למרות שהזמנת אותי לשיחה בתור בשלן, אני רוצה לציין שאני לא בשלן גדול, אני לא מתעניין בגורמה, ובסוגי יינות על בציריהם השונים. יחד עם זאת אני חולה על תכניות בישול, מעריץ של השף סטפן ומבוקששתר למדתי הרבה שיטות עבודה. בכל מקרה שמתי לעצמי למטרה, שהילדים שלי לכשיגדלו, יזכרו שאכלו בבית אוכל אמיתי ולא שניצל וצ'יפס. כל מוצאי שבת, אני לוקח על עצמי בישול מסוג אחר ודואג שהמטבח שלנו יראה כמו רימון שהושלך לתוך חנות ירקות.

מה זאת אומרת?
זה אומר, שדגנית ואנוכי עובדים אחר כך בניקיון הרבה זמן, זה מה שזה אומר.

מאיפה המתכונים?
היסוד שלי ללא ספק, הוא האוכל הטורקי של אמא שלי, בעיקר ממולאים למיניהם, שהיא לימדה אותי: קישואים ממולאים בבשר ואורז, פלפל וכרוב ממולאים באותו אופן. אבל, בעידן האינטרנט מאוד קל ונוח למצוא מתכונים, לא צריך להוציא כסף על ספרי בישול, הכל נמצא שם, ואני מאוד ממליץ – למשל, להיכנס ל"אוכל" בוואלה.

האם לימודי התזונה של דגנית לא מגבילים את הרצון הטוב שלך?
זה נושא עצוב שאני בקושי יכול לדבר עליו. תארי לעצמך, שבמתכון כתוב חבילת חמאה וקרטון שמנת! ואני כמובן צריך להסתפק בחלב רזה עם אחוז אחד בלבד.
אבל ברצינות, לדגנית יש כל מיני מתכונים מרתקים בתחום, כמו קינואה עם תוספות שונות ואני משתדל להיות פתוח לזה...

מה אתם אוהבים במיוחד?
הילדים שלנו מאוד אוהבים ארוחה של נודלס בסגנון סיני עם עוף, ירקות ואגוזי קשיו. ולאחרונה הייתה הצלחה הגדולה למפרום הטריפוליטאי, שזה תפוחי אדמה ממולאים בבשר (יש לציין שזאת עבודה סיזיפית המצריכה הרבה סבלנות). המתכון - באינטרנט.

אתם יושבים לארוחה ביחד בשבע?
מה אתם אוכלים?
משתדלים מאוד לאכול אוכל פשוט: ביצה וסלט שאני מכין. אבל מודה, שכמו כולם, אני נאלץ לפעמים להיעזר בג'אנק פוד, כדי שגם הכלבו ירוויח.
מצב של ארוחה שכולם יושבים ביחד בשבע בערב הוא כמעט משימה בלתי אפשרית, כי הילדים מתרוצצים בין חוג אחד למשנהו, אך בכל זאת מצליחים ליצור איזה הרכב חלקי.

לסיום תן מתכון תורכי טיפוסי, מהיר וקל מאוד להכנה:

בתור ילד אהבתי כמו כל הילדים שניצל וצ'יפס ולא שיתפתי פעולה עם אמא שלי. אבל כשלמדתי בתל אביב ביקרתי את דודה אלזה עליה השלום, שהתגוררה ליד האוניברסיטה. ממנה למדתי להכין מאכל שהטריף אותי. אם אני לא מדייק - אני פונה פנייה נרגשת לפרידה להעיר הערות בעלון הבא..

למאכל קוראים אפיו (דגש בפא) והוא בסך הכל שילוב של ראש סלרי וגזר. הבעיה היא למצוא בעונה המתאימה ראשי סלרי גדולים. מהמקורות החשאיים שלי בכלבו נמסר שעכשיו ניתן למצוא.



א פּ י ו
ח ו מ ר י ם :
3 ראשי סלרי גדולים
בערך 6 גזרים (תלוי בגודל)
שמן זית
לימון
מלח
פלפל שחור גרוס
ה כ נ ה :
שוטפים היטב את ראשי הסלרי ומקלפים אותם לאט ובעדינות. חותכים פרוסות עגולות בעובי מעט פחות מס"מ.
מקלפים גזר וחותכים עיגולים באותו עובי.

בתוך סיר בינוני ובו כוס מים מבשלים את הגזר מעט קודם, כי הוא מתרכך לאט יותר מהסלרי. מוספים את הסלרי, את שמן הזית - שלוש ארבע כפות, ומבשלים על אש קטנה כעשר דקות.

חשוב מאוד- לא להתחיל לראות טלנובלה תוך כדי- כי אם הסלרי מתבשל יותר מדי- פח האשפה האורגני מחכה לו. אפשר לבדוק עם סכין חדה בזמן הבישול.
מאוד ממליץ לזוגות הצעירים שרוצים להרשים את ההורים...

ב ת י א ב ו ן
ותודה לחיים. התעניינה נורית















אתר הקיבוץ

ש ל ו ם ר ב ,

כאשר קיבלתי לידי את תחזוקת אתר הקיבוץ, מצאתי שיש בו חלק המיועד להנצחת חברינו.

כשנכנסים לאתר, בדף הבית, במדור "יזכור", מצויות תמונות של כל נפטרי הקיבוץ על רקע סגול ללא פרטים.
חשבתי לנכון שיהיה מכובד לכתוב כמה משפטים על הנפטר/ת, אך אינני רוצה לעשות זאת בעצמי. אני מציעה למי שרוצה שאוסיף משהו על יקיריו להכין קטע לא ארוך, פחות או יותר אחיד שיכלול את מסלול חייהם בדרך מאוד מתומצתת, עד שלושת רבעי העמוד.

לקרובי הנפטרים חילקתי בדואר את דף ההנחיות, עם הפרטים הנדרשים וכן דוגמא כיצד ניתן לעשות זאת.


את החומר הכתוב אפשר לשים לי בתא הדואר בכתב ברור, או לשלוח לי לאי מייל: sarah@ein-shemer.org.il
תמיד אשמח לרעיונות חדשים בעלי אפשרות ליישום, ואעזור, אם אוכל, בכל שאלה.

ש ר ה א ב ל






ביום השלושים לפטירתה של
נחמה אלפרוביץ
נעלה על קברה
ביום שישי 21.12.07
בשעה 11:00




























פריימריז
להנהלת הקהילה

בהמשך לאישור השיחה על מבנה הנהלת הקהילה החדשה, יבחרו 3 חברים/ות בפריימריז פתוחים.

אנו פונים לחברים/ות להציע את מועמדותם/ן.

החברות בהנהלת הקהילה פתוחה לכל חברי/ות עין שמר בכל הגילאים, אנו מצפים להיענות גבוהה.

החברים המעוניינים מתבקשים לפנות בכתב בצירוף קורות חיים לרוני גלעד עד ל – 19/12/07.

יינתן יתרון לחברים בעלי רקע כלכלי.





דרושים
מכון תעבורות אמבר מעוניין
בעובד חצר+ חומרי גלם
דרישות התפקיד:
קבלת חומרי גלם למפעל
דגימת חומרי גלם והכנה למעבדה
בדיקה ויזואלית+ריח לחומרים.
הפעלת בורות קבלה.
תפעול מערך המחסנים.
בעל רשיון נהיגה למשאית מעל 15 טון, שופל, מלגזה.
עבודה במשמרות.
אחריות,אמינות, חוש טכני, נאמנות.
יכולת עבודה בצוות.
מוכנות להשקעה.

מועמדים מתאימים מתבקשים לשלוח קורות חיים למלי רוטמן.
פקס 6321477 או mali@ambar.co.il







קהילה תומכת

עקב השינויים עליהם מדברים רבות אצלנו, מצאתי לנכון להביא לידיעת החברים המצאות "סל שירותים", שצמח במילוא עקב צורכי הוותיקים הגרים בישובים מופרטים - ועליו פורסם ב"מילה במילוא". בכתבה מובעת גם שביעות רצון מרובה מהשירות עליו אחראי דוד עוז.


מטרת השירות לתת לחברים המבוגרים לחיות בביתם ולקבל תמיכה בנושאים פיזיים וחברתיים.
השירות כולל:
1. לחצן מצוקה שמחובר לקו הטלפון.
2. מוקד רפואי – ביקור רופא בבית המנוי 24 שעות ביממה, פינוי באמבולנס באישור רופא לבית חולים קרוב, מוקד ייעוץ טלפוני מאויש על ידי רופאים מומחים.
3. אב קהילה – שתפקידו לדאוג לקשר קבוע ושוטף עם חברי הקהילה לסייע בתחזוקת הבית, טיפול בתקלות יומיומיות, החלפת נורות, תיקונים קלים ועוד. בנוסף, הוא מסייע בהזמנת בעלי מקצוע: שרברב, חשמלאי, מנעול וכדומה ומפקח על איכות עבודתם ועל התשלום המבוקר תמורתה. תיווך עם גורמי חוץ סיוע וסיעוד בקהילה.

כל זאת תמורת 70 ₪ לחודש לבית אב.
ע ד י נ ה כ פ י ר



בריאות
תקנון האופטיקה שפורסם בעלון האחרון (שהנו חלק מסל הבריאות) – לוקה בטעויות. אנחנו מודים לחברים שהפנו את תשומת לבנו ובקרוב נפרסם תקנון מעודכן ומדויק יותר.




















לאבישי ולניצן –

העלתם במאמריכם בעלון מהשבוע שעבר, היבטים רבים וחשובים שמן הראוי שיועלו לדיון פנימי במוסד מבואות עירון ובקיבוצים השותפים בו:
היבטים חינוכיים הנוגעים ליכולתה/ רצונה / תוקפה... של חברה קיבוצית שכמעט אינה מנהלת בתוכה עוד שיח ערכי ופעולותיה מוכתבות במידה גדלה והולכת על פי שיקולים כלכליים-קפיטליסטים, להמשיך להחזיק פנימייה שביסודה תפיסות הפוכות. היבטים הנוגעים ליכולתה של חברה כזו להקים מתוכה מחנכים שיזדהו, ידברו ויפעלו מתוך השקפת עולם שיתופית, סולידארית, אידיאליסטית, אקטיביסטית ועוד.
היבטים כספיים הנוגעים ליכולתם של קיבוצים עם מאפיינים כנ"ל, להחזיק בית ספר פרטי ללא עורף ציבורי של מועצה, לממן פנימייה יקרה שבה לנים מעטים ובעיקר תלמידי נעל"ה ועוד.
בדבריי שעוררו תגובות אלו, בקשתי להסביר למתקשים להבין מזה כעשור, מדוע חשוב והכרחי היה להקים את גוונים - בית ספר ציבורי עבור כל תלמידי המועצה. גם עבור אלו שאינם יכולים לשלם אלפי שקלים שכר לימוד [חובה, חינם] במבואות עירון [גם אם לא בגלל שאין להם, אלא רק כי זה לא מספיק חשוב בעיניהם], גם עבור אלו שאולי אינם מתקבלים [לא בגלל שאינם עומדים בקריטריונים, אלא רק כי אין מקום] וכו'.
אני מקווה שעל אף כל פרטי הפרטים רבי הפנים המרכיבים את הדיון, הרעיון הזה בדבר חשיבותו והכרחיותו של בית ספר גוונים – הובן.

עם סיום השביתה, שנת לימודים וחינוך טובה. לכולם.
סיגל דקל



[
ביום שלישי האחרון, ביוזמה ברוכה של מספר הורים, נאספנו בפינת החי המשוקמת והאקולוגית לפעילות לכל המשפחה.
צוות מגדלור אשר יצר מקום מ-ש-ג-ע מפינת החי הכין את השטח עם מדורה, טבון ופינת ישיבה.

באו ילדים והורים רבים ויחד טפטפנו עם נרות, חקרנו כל פינה בשטח, ציירנו ובעיקר התכבדנו והכנו פיתות/מצות טעימות מאד, אותן טרפנו עם לבנה וחומוס.

לקינוח החגיגות הדלקנו נר אחרון של חנוכה על חנוכיה מאולתרת וחזינו בחליבה של העז החביבה שחיה לה עם חברותיה בפינת החי.
הפעילות הייתה מאד נעימה ורגועה.

לחברי מגדלור - עידית, עומרי, אורן ויוסי - תודה רבה על האירוח וכל העזרה. יצרתם פינת חמד נפלאה בלב הקיבוץ ואנו נשוב לפקוד אותה רבות.
תודה לטל אייזן המקסימה שבלב הארגון, לנווה תומר, לקרן וצפי שעל הבצק האיכותי, לרפי שפירא על המתכון ולכל הילדים וההורים שנהנו ועזרו.

חג שמח! גלי.





הסרט הבא בחוג לקולנוע
"כנפיים שבורות" \ 2002
במאי : ניר ברגמן

דרמה ריאליסטית שבמרכזה חמש נפשות, בנות משפחה אחת, המנסות לאחות את הפצעים לאחר מות האב ולחוות שגרה חיפאית חורפית, ללא הצלחה.
אם המשפחה, אחות מיילדת, עובדת במשמרות על מנת להצליח לפרנס את ארבעת ילדיה אך מחיר היעדרותה מהבית נופל על כל אחד מבני הבית כטרגדיה נוספת האורבת בפתח.
הבת הצעירה חרדה להינטש, הבן הצעיר בוחן גבולות הלכה למעשה, הבן הגדול נעלם אל עולמו הפנימי הבלתי חדיר והבת הגדולה נאלצת לתפקד כאמא, וברגע קטן של מרד, שוכחת את תפקידה, והמציאות, הקשה גם כך, הופכת למאיימת מתמיד.

ניר ברגמן בסרטו הראשון ועטור הפרסים מצליח לשרטט דיוקן אמין ומרגש של משפחה במשבר, המוצאת כוחות, דווקא מהמקום הכי נמוך, להתחבר מחדש ולהצליח מעט לעוף.

עם: אורלי זילברשץ, מאיה מרון, ניתאי גבירץ, דנה איבגי ועוד.
הסרטים הבאים: "הכלה הסורית", "אביבה אהובתי" ו"אדמה משוגעת".
להתראות ביום חמישי בשמונה.
נורית

שאילתא לוועדת תכנון

האם סלילת הכביש לבית הקברות הסתיימה?
אם כן, מה עם שולי הכביש?
האם שפיכת הבטון לתעלה היתה הכרחית?
ומה עם מהמורות האטה לביטחונם של התושבים?
תודה, ושיהיה יפה ובטוח לכולנו,
רעיה האולינג

משיבה רקפת זהר:

תודה לרעיה על הפניה. הנושא הועלה בישיבתנו האחרונה, ושאול סקר את ההתקדמות בנושא הכבישים והחניות. להלן סיכום הדברים:

לגבי הכביש לבית הקברות
הכביש עדיין לא גמור. צריך לסיים את השוליים והדבר יבוצע.
לגבי מהמורות האטה - המועצה תתקין פסי ברזל.
עמודי התאורה כבר הוחזרו ופועלים, ובקרוב יוחזר המחסום.
לגבי הבטון - סוכם עם שלמה ברכה, רכז הנוי, שניתן להוריד מהבטון בחלק העליון של התעלה, על מנת שלא יחנוק את הצמחיה.

בהזדמנות זו נעדכן לגבי החניות:
מתקדמת סלילת החניה בין החממה לסילו, תוך הקפדה על תכנון נוי ותאורה.
ברגע שתסתיים, תתחיל סלילת חניה גדולה ליד הנגריה הישנה.
בהמשך אמורה העבודה להתקדם בסדר שנקבע: חניה מול הדרן,
חניה מול מרקם וחניה ליד משק החי הישן – כל זאת בכפוף לתקציב שיישאר בידינו.











שאילתא

אני לא יודעת אל מי לפנות אבל רציתי לשלוח שאילתא כללית:
עד מתי ימשיך ההרס שנעשה ע"י ילדי המוסד שאינם מעין שמר ברחבי הקיבוץ?
במשך כל היום מסתובבים החבר'ה בכל פינה, מעשנים, זורקים עטיפות ואוכל ואף מגדילים לעשות ושוברים ומחרבים פינות חמד שלנו, לדוגמה - גן יוסי.
הטרקטור מעץ הוזז וניזוק, הנדנדה הצהובה שבורה וההרס הכללי ניכר בכל.
אני מכירה בחשיבות המוסד ומאד אוהבת את המקום אבל נראה לי שהגיע הזמן להגיד "עד כאן". זאת לפני שהתייחסתי לנזקים והחדירה לפרטיות של החברים כשהחבר'ה יושבים ומעשנים על המרפסות ובגינות.
הגיע הזמן להפסיק "לזרום" עם כל גחמה מטופשת של בני הנוער ולהחזיר קצת כבוד לסביבה ותושבי המקום.

בשמי ובשם חברים רבים שאכפת להם, גלי.

תגובת רונן דרורי רכז המוסד
השכנות הצמודה בין המוסד לעין שמר יש בה גם היבטים של מטרד. המטרד מתעצם לנוכח העובדה שאין גבולות ברורים לשכנות זו.
ילדי המוסד "עוברים" בעין שמר על מנת להגיע לאולם הספורט וכמו כן ילדי המוסד מוזמנים על ידי עין שמר לכל בו ולחדר האוכל לרכישת שירותים מהקיבוץ.
לצערי הרב חניכים רבים מנצלים את הגבולות הלא ברורים לשהייה מיותרת שפוגעת בפרטיות החברים וברשות הרבים.
על הנהלת המוסד והנהלת הקהילה בעין שמר לגבש מדיניות ולהחליט על אמצעים ודרכים לצמצם את המטרד.
השינוי כרוך בהסברה, חינוך ואמצעים ארגוניים נוספים.
אקח על עצמי להזמין פגישה לקידום הנושא.
רונן דורי
מנהל מבואות עירון



נ ר ז י כ ר ו ן

חיה אשכולי 20.12.1988
גצל ארליכמן 25.12.1974
שמואל זמיר 28.12.1981
יהודית בלוך 28.12.1999
לוי אדיב 29.12.1997
דדי מאסטרו 30.12.1997
אליהו כפיר 30.12.2005























החבר'ה שוב נכנסו למועדון

מילא לקחו את הוופלות
אבל למה גם את הכלים?
הגיע הזמן שתחדלו מכך.
מ ר י ם ש .











ג ש מ י ם
שני ימי גשם היו השבוע. בראשון ירדו 27.5 ובשני 23 מ"מ. ס"ה עד עתה 210 מ"מ.

מזל טוב!
לרבקה שדה להולדת הנכד
תמיר בנם של מיכל ומאיר
אח לליהי ורון.
ברכות לכל המשפחה

מהמטבח לרגל חופשת חג הקרבן של המוסלמים, אנו זקוקים למתנ-דבים לרחיצת כלים בשבוע הבא, בימים רביעי, חמישי ושישי (19,20,21) .
נ א ל פ נ ו ת ל מ ר ת ה

במידה ולא יהיו מתנדבים, לא נוכל לקיים את ארוחות הצהריים בימים אלה ועל כך תבוא הודעה.

ח ו ר ף ח כ ם
פתיחה חגיגית של העונה התשיעית
ביום שישי הבא 21.12
בשעה 21:00

נדידה חובקת עולם
ציפורים, יונקים וכל מה שזז...

מזווית הראייה הייחודית של צלם
ה-National Geographic
אייל ברטוב
ההרצאה מלווה בצילומים
ובסרטונים קצרים. מומלץ מאד!

















































לרוץ
עם מתבגרים

בכל שבוע ביום חמישי אנו, ההורים והצוות החינוכי ממשיכים להיפגש עם שלמה ברלב.
המפגשים מרתקים ומעניינים.
במפגש האחרון שוחחנו על השקפת העולם החינוכית החדשה, שיש תלות הדדית בין מערכת החינוך לבין המשפחה והקהילה.

הורים שלא הצטרפו למפגשים הללו מוזמנים.


השקפת העולם החינוכית החדשה:
* יש תלות הדדית בין המערכת החינוכית
לבין המשפחה והקהילה.

* יש לראות את המערכת החינוכית
כמערכת פתוחה, שבה כל הגורמים
שותפים ואחראיים לתוצר הסופי.

* אין פה מצב של תחרות, כי האינטרסים
בבסיסם הנם טובת הילד – כלומר,
משותפים. הצלחתו של האחד תלויה
בהצלחת השני.





* אנו שולטים בהישגים שלנו.

* כבוד לזולת ואמונה ביכולת של כל אחד
להתפתח באופן מתמיד.

* גישה אנטי-תיוגית ואנטי-דטרמיניסטית
ליכולות שלנו ושל זולתנו.
* יש צורך בהכשרת תשתית משותפת לגבי
תפיסות עולם, מיומנויות, כלים ובניית
נורמות ותהליכים לשמירתן.

* שינוי העמדות יביא ליצירת תהליכים,
נורמות, מבנים וכלים, שישפרו משוב
ותקשורת רב-כיוונית ופתוחה בין כל
הגורמים.

* מערכת בריאה היא מערכת שיש בה
דיפרנציאציה ואינטגרציה. כלומר, יש
לקבוע מהם גבולות הסמכות והאחריות
הבלעדיים של ההורים, של המחנכים
ושל החניכים, ומהן נקודות המפגש
והשיתוף ביניהם: במידע, בקבלת
החלטות ובעשייה.

* כל אחד מן השותפים צריך לשכלל
ולפתח את התפקוד שלו בתחום שעליו
הוא אחראי.

אמיר, ענת וסמדר
יכולת עבודה בצוות.
מצפים להיענות גבוהה.